-

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda höglund - 30 mars 2011 09:42

  Morgon ruffs uppsatt i en tofs kanske ?  ja vet inte  ;) ser lite små konstigt ut ;) 



Hemma och är sjuk idag ja , :) 

så jja vet inte va ja ska göra ? 

göra en ny header kanske  ? 

vet inte :) 

men ja sitter typ i mitt fönster och kollar ut ;) ja har jättekul ... haha ! 

men nu ska ja fixa headern om ja orkar & hittar bilder ;) 


puss <3




Av amanda höglund - 30 mars 2011 07:11

Kärlek till den lilla killen som spelar ! ;) 



Av amanda höglund - 27 mars 2011 11:04

Ja och tove har nyss vaknat typ , 

så nu sitter vi och kollar på 16 wishes på disney channel :ö haha men den e söt  

haha, men idag kommer Ida Alva och Tindra, vi ska fira Tindra för att hon har fyllt år ! Juste igår hade jag feber igen ... 38,9 trorja, men ja tog en ipren så nu är ja frisk typ    haha, ja har inge att skriva ? hihi ;) 

men ja tänker inte blogga nå mer idag tror jag ;) 


men ja ska leta en bild som ja kan använda ,  

hittade ingen , men orkar som sagt inte blogga, 



puss <3

Av amanda höglund - 26 mars 2011 22:23

mamma kom hem för ett tag sen , fick godis en tröjja strumpor och en parfym, 

bilder kommer sen ! 


kort inlägg javet ;) 

Av amanda höglund - 25 mars 2011 20:28

Hejsan , 

va på  Kina med Marcus och folk idag, muns, friterad kykling & sötsur sås  

men ja känner typ ingen smak för ja fortfarande sjuk typ... ?

eller inte sjuk men lite sjuk fortfarande. men gott brukare va iaf  

Men ja e ju hemma själv för mamma och andreas är i sthlm, Marcus kommer hit senare, annars vet ja inte hur ja kommer kunna sova ?

haha, men ja sitter och nyser för mig själv och kollar på 101 sätt att åka ur en gameshow eller vare nu heter  

och ja har så j*vla ont i halsen , känns som om ja inte kan prata nästan !

ja juste, ja skulle ju få en pstav i armen idag  men de blev inte så för att ja äter pencelin eller vare nu heter :p 

haha, va ska ja göra tills min underbara pojkvän kommerå ?

de blir datorn och teven  ;; eller om ja slår på en film eller nå... 

juste igen ! IMORN ÄRE JUSTIN BIEBER NEVER SAY NEVER I 3D !!  

Typ glad ?



Puss<3

Av amanda höglund - 25 mars 2011 08:40

Hinner inte blogga, ska till skolan om fem  minuter ! :) 

men bloggar när jag komemr hem :p 

hej

Av amanda höglund - 24 mars 2011 17:33

Hejsan , va i skolan idag... men åkte hem och mamma fick beställa tid hos doktorn .. så sen när man kom hem så blev man rikare på 120 tabletter och en pstav ;; 

haha, men ska äta och sen åka te marcus så hinner inte blogga så mycke :) 




puss <3

Av amanda höglund - 23 mars 2011 13:44

Hejsan , fick precis ett samtal från um :p har beställt tid på fredag ! men måste prata med britt & så med , & de kommer ja jju oxå att våga? men man måste ju va vuxen någon gång ibland med   Mamma åker ju till sthlm då så hon kan inte följa, så syster följer med ! om hon får för sin mamma  sånt då , men annars får ja väl gå dit själv eller ta med mig ngn annan ? ;; 

vi får se hur ja gör  

Först ska ja dit 11.50 och få 2 plåster och sen klockan 15.00 ska ja dit och få den där saken i armen  

hoppas de inte gör ont, och syster får inte skrämma upp mig !! hihi :*


men nu ska ja kolla på film och tare lugnt :)


puss <3   

Presentation


Hejsan , jag heter Amanda höglund och bor i söderhamn med min familj :p
min blogg handlar lite om varje ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards