-

Alla inlägg under april 2011

Av amanda höglund - 30 april 2011 21:37

VAFAN KAN MAN SKRIVA ?!?!?!?!?!?

Av amanda höglund - 28 april 2011 22:03

Fullstädigt namn: Karin Amanda Theresé Höglund

 Födelsedag: 26 maj
Ögonfärg
: blå
Hårfärg: vet inte 

Högerhänt/vänsterhänt: höger :)

Favorit:
Sport:  inge !

Helgdag: lördag

Årstid: sommar

Har du någonsin:
Varit kär: J
a
Blivit dissad
: Ja
Sovit utomhus
: Ja
Sett en död människa: jaoo... 
Retats
: Ja

This or that
:
Pepsi/cola: cola  
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: film
Adidas/nike: adidas

Senaste du:

Skrattade: idag
Grät: länge sen :)
Filmen du såg
: va igår natt
Drog ett skämt
: idk
Sjöng en sång
: nyss ;) 

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: ja :)
Kramat någon: Ja
Haft sex: jaa :P 

Av amanda höglund - 27 april 2011 00:19

Vad tycker ni om min nya design ?

den är bara tillfällig tills ja orkar sätta mig ner och fixa den !

...

Av amanda höglund - 25 april 2011 22:20

OMBYGGNAD PÅGÅR

Av amanda höglund - 24 april 2011 17:28

hejsan , ja har inte bloggat på typ hur länge som helst,

men ja har inte haft nå att skriva !

de har inte hänt så mycke intressant i moitt liv dom senaste veckorna, allt har varit som de brukar  

vad gör jag just nu ? 

ja sitter vid marcus dator och han spelar COD på hans teve :)

den är precis vid datorn så ja ser allt vad som hände på den, han spelar zombies :D

och han har inge ammo  !!! :D

eller nu fick han de med ändå :p

men ja har absolut ingen aning om vad som händer ikväll :)

blir väl ngn film eller nå :)

juste de är fan lov nu så inge  skola imorn :D:D:D



men ja ska spela minecraft nu! 

hörs !

..

Av amanda höglund - 10 april 2011 20:18

ja tar en paus ... kommer tillbaka när ja har tid



Av amanda höglund - 6 april 2011 07:30

Blir ett ganska snabbt inlägg nurå :P 

Ska snart till skolan , och ja ska ha glasögon på lektionerna så man ser nå ;) 

hah, men ja skulle ju plugga igår men de blev inte så mycket med lite blev de ju inte så , dör marcus kom !  

hii ;) 

vad ska ja skriva ?

vet inte , 

åååh ja känner mig jätte dålig på att blogga nu för tillfället ;) 

 


haha söt bild va ?  

jag älskar honom !  


Men nu ska ja ut till eva !

puss<3  

  

Av amanda höglund - 5 april 2011 17:16


EN BILD 

Presentation


Hejsan , jag heter Amanda höglund och bor i söderhamn med min familj :p
min blogg handlar lite om varje ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards