-

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

länge sen ?

Av amanda höglund - 24 april 2011 17:28

hejsan , ja har inte bloggat på typ hur länge som helst,

men ja har inte haft nå att skriva !

de har inte hänt så mycke intressant i moitt liv dom senaste veckorna, allt har varit som de brukar  

vad gör jag just nu ? 

ja sitter vid marcus dator och han spelar COD på hans teve :)

den är precis vid datorn så ja ser allt vad som hände på den, han spelar zombies :D

och han har inge ammo  !!! :D

eller nu fick han de med ändå :p

men ja har absolut ingen aning om vad som händer ikväll :)

blir väl ngn film eller nå :)

juste de är fan lov nu så inge  skola imorn :D:D:D



men ja ska spela minecraft nu! 

hörs !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda höglund - 15 maj 2011 19:47


  21.00 börjar matchen , om tio minuter, taggad? otroligt faktist, Sverige måste ju självklart vinna ?!  Ja som brukar hata hockey... ...

Av amanda höglund - 11 maj 2011 06:44


Hejsan, just nu sitter jag och plattat håret. plattade de igår kväll med så de inte skulle vara så lockit, men kom ju på att de funkar ju inte att platta håret om man har gjort de dagen före .kuul.. ska försöka ändå :) Idag äre ju nationella matt...

Av amanda höglund - 9 maj 2011 07:43

hejjsan, idag drar ja mig tilll skolan fast ja mår skit  ja är yr, mår dåligt och har magkatarr på de, fy va skönt ? eller nu skojade jag bara , de suger, jag äter fast ja har magkatarr, ska man göra de ? de gör skit ont iallafall, men vi får se om...

Av amanda höglund - 8 maj 2011 21:19

Läs Sannas blogg !           Skulle pröva :D

Av amanda höglund - 8 maj 2011 20:06


Söt bild va ? De är Evelina som knäppt den . den e sjukt söt iaf :D       Hejsan, idag vare en rätt knepig dag , vaknade imorse hos marcus med alla kläderna på och va lite varm , ja fick lite panik la mig på fotänden av sängen, fick lite...

Presentation


Hejsan , jag heter Amanda höglund och bor i söderhamn med min familj :p
min blogg handlar lite om varje ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards